Základní obchodní podmínky

 

Prodej přes internet je u nás velmi jednoduchý. Vybrané zboží je vkládáno do "nákupního košíku", kde snadno zjistíte jaké zboží a v jaké výši hodláte objednat. Vámi vybrané zboží - objednávka - bude odeslána na náš mail, kde bude zpracována. Na konci objednávkového postupu je k dispozici "poznámka", ve které můžete připojit další důležité informace - např. ohledně zastižení na jiné adrese či telefonu.
 

Potvrzení objednávky:

Po obdržení Vaší objednávky (na náš e-mail) Vám bude zaslán informační e-mail, s obsahem vaší objednávky. Pokud zjistíte, že je cokoliv v nepořádku, např. že jste zvolili špatně formu dopravného, či množství zboží, lze využít kontaktního e-mailu a uvést váš požadavek na opravu, dotaz apod.
 
Žádáme Vás, abyste vždy uváděli č. objednávky. Pokud by se vyskytl z naší strany problém (nedostupnost, špatné info u dané položky, cena, apod.) ihned Vás kontaktujeme. Pokud je Vaše objednávka ve stavu vyřizování, čekejte. Při vyskladnění Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem, že je vaše objednávka odeslána.
 

Přepravné:

K ceně vybraného zboží budou připočteny náklady za doručení objednávky, stanovené v závislosti na způsobu zvolené dopravy v rámci České republiky:
 
A, poštou obchodním balíkem na dobírku = 120,- Kč
 
B, poštou obchodním balíkem platba předem převodem = 90,- Kč
 
C, osobní převzetí = 0,- Kč
 
Česká pošta v případě nezastižení vás bude informovat formou písemné VÝZVY. Vy si můžete zásilku vyzvednout kdykoli podle svých časových možností a otevírací doby České pošty.
 
 

Možnost vrácení zboží:

Při nákupu v našem e-shopu respektujte následující:
 
Pokud se nejedná o atypické zboží nebo o výprodejové modely, které nenabízíme v naší prodejně, jsme ochotni vyměnit případnou velikost (pokud tato možnost bude u nás nebo u dovozce, výrobce). Využívejte veškerých dostupných informací, které jsou u příslušné položky zboží pro správný výběr.
 
Objednáte – li si zboží, respektujte prosím, že jste objednávkou uzavřeli obchod. Objednávejte u nás pouze v případě, že jste opravdu rozhodnuti zboží zakoupit a užívat. Nejste-li si jisti, máte možnost nás kontaktovat a poptat se na cokoli co by Váš výběr usnadnilo.
 
Bude-li Vám zboží vyměňováno, požadujeme úhradu dalšího dopravného - vždy nás kontaktujte, abychom zvolili nejekonomičtější způsob výměny. Vždy přiložte průvodní dopis s adresou, požadavkem, kontaktním telefonem.
 
Odebereme-li od Vás zboží zpět s tím, že Vám budou vráceny peníze, pak Vám bude z původní celkové ceny zboží odečten expediční poplatek, pokud nebude dohodnuto jinak. Pozn.: viz. paragraf 53 odst. 10 občanského zákoníku 40/1964 sb. ve znění pozdějších předpisů.
 
 

REKLAMACE:

Ze zákona se vztahuje na veškeré nové zboží záruka trvající 24 měsíců. Jedná se především o materiálové, technologické či jiné vady výrobku, které zjistíte v průběhu jeho užívání. S častým užíváním sportovního sortimentu (výrobků), jeho příslušným opotřebením, musíte počítat s tím, že vše má svoji životnost. Speciálně pak např. textil, obuv apod.
 
Při reklamaci postupujte následovně:
 
Kontaktujte nás elektronicky, kde především uvedete číslo objednávky - viz doklad, který jsme vám se zbožím zaslali, sdělíte nám stručný popis závady, jak k ní došlo nebo jak jste ji zjistili. Pokud budete moci, připojte fotografii reklamovaného zboží - detail závady a my se k tomu obratem vyjádříme a navrhneme jak postupovat. Vždy se budeme snažit, aby s přepravou a vyřízením byly co nejmenší náklady a aby byla v co nejkratší době reklamace vyřízena.
 
Tyto všeobecné smluvní podmínky jsou platné od 20.7.2010.

 

Penzion Výsluní v Pelhřimově hodnocení